Назад
1С:Управління торгівлею для України 3.1
17.11.2017
Програмний продукт "1С:Підприємство 8. Управління торгівлею 8 для України" - це сучасний інструмент для підвищення ефективності ведення бізнесу торгового підприємства. Рішення дозволяє збільшити продуктивність всіх служб торгового підприємства, працювати з оперативною інформацією, відображати поточний стан підприємства на даний момент часу та швидко і в зручній формі одержувати звіти для прийняття управлінських рішень на різних рівнях.
"Управління торгівлею для України" дозволяє автоматизувати наступні напрямки торговельної діяльності:- планування та план-фактний аналіз продажів і закупівель;
- управління продажами (оптова, роздрібна та комісійна торгівля);
- управління поставками;
- управління складськими запасами;
- управління відносинами з клієнтами;
- управління замовленнями покупців;
- самообслуговування клієнтів через web;
- обробка претензій;
- управління грошовими коштами, зокрема формування платіжного календаря;
- облік і аналіз комерційних витрат;
- аналіз цін і управління ціновою політикою;
- інтеграція з торговим обладнанням;
- інтеграція з "1С:Бухгалтерією для України", "1С:Роздрібна торгівля для України";
- моніторинг та аналіз ефективності торговельної діяльності.
Переваги програми:
Для менеджерів з продажу
- планують продажу по своїм клієнтам/товарними групами на підставі статистики продажів за попередні періоди;
- ведуть базу потенційних і реальних клієнтів, сегментируют клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше);
- фіксують контакти і передпродажні переговори;
- обробляють замовлення покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки);
- узгоджують виконання замовлень з відділом закупівель;
- контролюють надходження товарів під замовлення покупців;
- аналізують оплати і стан взаєморозрахунків за своїм клієнтам;
- ініціюють відвантаження.
Для керівника відділу
- аналізує план/факт продажу і прибутковість продажів компанії в різних аналітичних розрізах (по підрозділах, менеджерам, товарних групах, постачальникам і т.д.);
- аналізує контакти клієнтів;
- аналізує клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше);
- аналізує стану замовлень і взаєморозрахунків;
- аналізує оборотність і прибутковість товарів, використовує аналітичні звіти для ведення пріоритетних товарів/товарних груп.
Для маркетолога
- можливість реалізації цінової політики (формування цін і знижок, контроль дотримання цін, збереження та аналіз інформації про ціни конкурентів);
- управління відносинами з покупцями;
- сегментація.
Для менеджера із закупівель
Для керівника відділу закупівель
- контроль менеджерів із закупівель;
- моніторинг поточних і підсумкових планів підрозділу по закупівлях;
- контроль і планування взаєморозрахунків з постачальниками, контроль виконання договірних зобов'язань за термінами поставки, за кількістю поставок, в рамках договорів, товарів або матеріалів.
Для співробітників складського відділу
- інструмент для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери).
Для керівника складу
- контроль руху по складу в оперативному торговому календарі;
- контроль фактичного руху по складу;
- аналіз розбіжності і визначення відповідальних, за кожним з розбіжностей;
- контроль ключових показників роботи складу, таких як оборотність товарів.
Для бухгалтерії
- список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і можливість одним натисненням кнопки зробити доручення, вивантаження платежів в систему «Клієнт-Банк» і формування бухгалтерських проводок;
- відсутність необхідності введення первинних документів, оскільки: менеджери із закупівель вводять в систему інформацію по приходах товарів, менеджери з продажу - видаткові накладні, комірники - інформацію про рух товарів зі складів, виробничий відділ фіксує списані товари документами і накладними, а випущену продукцію - документами та звітами виробництва за зміну. Бухгалтеру необхідно лише перевірити наявність і повноту документів, проконтролювати автоматичне заповнення рахунків, за якими формуються бухгалтерські проводки, і затвердити документ до формування бухгалтерських проводок, тобто провести з бухгалтерського та податкового обліку;
- зручні і прості форми для відображення первинних документів або для контролю цих документів;
- зручні форми стандартних звітів, для контролю проводок по рахунках, таким як оборотно-сальдова відомість, картка рахунку і т.д .;
- відповідальний за ведення податкового обліку аналізує відхилення сум з податкового та бухгалтерського обліку. Завдяки тому, що в стандартних звітах (аналіз рахунку, оборотно-сальдова по рахунку і ін.) відразу видно суму по конкретної витраті бухгалтерського обліку, суму по цій же витраті видно і по податковому обліку. Таким чином, контролювати розбіжності стає дуже просто.
Для керівника підприємства
- можливість бачити повну картину стану справ на підприємстві в звіті «Рапорт Керівнику», при чому, бачити цю інформацію незалежно від того, чи знаходиться він в офісі або за його межами. Отримує інформацію у вигляді листа по електронній пошті.
- керівник тримає руку на пульсі і постійно контролює стан взаєморозрахунків з постачальниками і замовниками, виконані замовлення, затовареність складу, наявність дебіторської та кредиторської заборгованості, поточну прибутковість по товарам, стан за наявністю грошових коштів і доступність товарів на складах;
- можливість контролювати роботу менеджерів по ряду показників: хто приносить максимальний прибуток, у кого найбільше спілкування з клієнтами, у кого найбільше невиконаних замовлень, у кого більша або менша дебіторська або кредиторська заборгованості, хто і як вміє працювати з заборгованостями.
Схожі записи
Назад