Назад

1С:Управління торгівлею для України 3.1

Програмний продукт "1С:Підприємство 8. Управління торгівлею 8 для України" - це сучасний інструмент для підвищення ефективності ведення бізнесу торгового підприємства. Рішення дозволяє збільшити продуктивність всіх служб торгового підприємства, працювати з оперативною інформацією, відображати поточний стан підприємства на даний момент часу та швидко і в зручній формі одержувати звіти для прийняття управлінських рішень на різних рівнях.

"Управління торгівлею для України" дозволяє автоматизувати наступні напрямки торговельної діяльності:
  • планування та план-фактний аналіз продажів і закупівель;
  • управління продажами (оптова, роздрібна та комісійна торгівля);
  • управління поставками;
  • управління складськими запасами;
  • управління відносинами з клієнтами;
  • управління замовленнями покупців;
  • самообслуговування клієнтів через web;
  • обробка претензій;
  • управління грошовими коштами, зокрема формування платіжного календаря;
  • облік і аналіз комерційних витрат;
  • аналіз цін і управління ціновою політикою;
  • інтеграція з торговим обладнанням;
  • інтеграція з "1С:Бухгалтерією для України", "1С:Роздрібна торгівля для України";
  • моніторинг та аналіз ефективності торговельної діяльності.
 

 Переваги програми:

Для менеджерів з продажу

  • планують продажу по своїм клієнтам/товарними групами на підставі статистики продажів за попередні періоди;
  • ведуть базу потенційних і реальних клієнтів, сегментируют клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше);
  • фіксують контакти і передпродажні переговори;
  • обробляють замовлення покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки);
  • узгоджують виконання замовлень з відділом закупівель;
  • контролюють надходження товарів під замовлення покупців;
  • аналізують оплати і стан взаєморозрахунків за своїм клієнтам;
  • ініціюють відвантаження.

Для керівника відділу

  • аналізує план/факт продажу і прибутковість продажів компанії в різних аналітичних розрізах (по підрозділах, менеджерам, товарних групах, постачальникам і т.д.);
  • аналізує контакти клієнтів;
  • аналізує клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше);
  • аналізує стану замовлень і взаєморозрахунків;
  • аналізує оборотність і прибутковість товарів, використовує аналітичні звіти для ведення пріоритетних товарів/товарних груп.

Для маркетолога

  • можливість реалізації цінової політики (формування цін і знижок, контроль дотримання цін, збереження та аналіз інформації про ціни конкурентів);
  • управління відносинами з покупцями;
  • сегментація.

Для менеджера із закупівель

  • моніторинг потреби відділу продажів, закупівля необхідного товару;
  • ведення і контроль оборотність товарів;
  • аналіз попиту на товари: які позиції користуються підвищеним попитом або навпаки є неходовими;
  • планування закупівлі (ранжуючи їх по товарних групах або постачальникам), для забезпечення не затовареності складу і, в той же час, забезпечувати потреби підприємства необхідними товарами точно в термін;
  • автоматично формування замовлення: відбір для кожного виду товару постачальника, який надає найбільш вигідні умови по ціні, наявності і доставки;
  • фіксація витрат грошових коштів.

Для керівника відділу закупівель

  • контроль менеджерів із закупівель;
  • моніторинг поточних і підсумкових планів підрозділу по закупівлях;
  • контроль і планування взаєморозрахунків з постачальниками, контроль виконання договірних зобов'язань за термінами поставки, за кількістю поставок, в рамках договорів, товарів або матеріалів.

Для співробітників складського відділу

  • інструмент для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери).

Для керівника складу

  • контроль руху по складу в оперативному торговому календарі;
  • контроль фактичного руху по складу;
  • аналіз розбіжності і визначення відповідальних, за кожним з розбіжностей;
  • контроль ключових показників роботи складу, таких як оборотність товарів.

Для бухгалтерії

  • список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і можливість одним натисненням кнопки зробити доручення, вивантаження платежів в систему «Клієнт-Банк» і формування бухгалтерських проводок;
  • відсутність необхідності введення первинних документів, оскільки: менеджери із закупівель вводять в систему інформацію по приходах товарів, менеджери з продажу - видаткові накладні, комірники - інформацію про рух товарів зі складів, виробничий відділ фіксує списані товари документами і накладними, а випущену продукцію - документами та звітами виробництва за зміну. Бухгалтеру необхідно лише перевірити наявність і повноту документів, проконтролювати автоматичне заповнення рахунків, за якими формуються бухгалтерські проводки, і затвердити документ до формування бухгалтерських проводок, тобто провести з бухгалтерського та податкового обліку;
  • зручні і прості форми для відображення первинних документів або для контролю цих документів;
  • зручні форми стандартних звітів, для контролю проводок по рахунках, таким як оборотно-сальдова відомість, картка рахунку і т.д .;
  • відповідальний за ведення податкового обліку аналізує відхилення сум з податкового та бухгалтерського обліку. Завдяки тому, що в стандартних звітах (аналіз рахунку, оборотно-сальдова по рахунку і ін.) відразу видно суму по конкретної витраті бухгалтерського обліку, суму по цій же витраті видно і по податковому обліку. Таким чином, контролювати розбіжності стає дуже просто.

Для керівника підприємства

  • можливість бачити повну картину стану справ на підприємстві в звіті «Рапорт Керівнику», при чому, бачити цю інформацію незалежно від того, чи знаходиться він в офісі або за його межами. Отримує інформацію у вигляді листа по електронній пошті.
  • керівник тримає руку на пульсі і постійно контролює стан взаєморозрахунків з постачальниками і замовниками, виконані замовлення, затовареність складу, наявність дебіторської та кредиторської заборгованості, поточну прибутковість по товарам, стан за наявністю грошових коштів і доступність товарів на складах;
  • можливість контролювати роботу менеджерів по ряду показників: хто приносить максимальний прибуток, у кого найбільше спілкування з клієнтами, у кого найбільше невиконаних замовлень, у кого більша або менша дебіторська або кредиторська заборгованості, хто і як вміє працювати з заборгованостями.